גומי סיליקוני RTV (Room Temperature Vulcanization)

תיאור המוצר

 

אנו מזמינים אתכם לבקר באתר האינטרנט הייעודי שלנו לתחום הסיליקונים המאפשר רכישה אונליין של מגוון מוצרים, כולל סדרת מוצרי RTV המובילים: www.silicones.co.il  

 

RTV הינה סדרת מוצרי גומי סיליקוני של חברת מומנטיב (Momentive). המוצרים הינם חד-רכיביים רב-תכליתיים, מוכנים לשימוש, בעלי יכולת הדבקה גבוהה במיוחד ומיועדים לשימושים ויישומים רבים, ביניהם: מטרות הדבקה ואיטום כלליות, בידוד חשמלי ועבודות איטום בשטח.

מוצרים נבחרים בסדרה:

RTV106 Red – Tube (89 gr.)

RTV106 הינו גומי סיליקוני חד-רכיבי רב-תכליתי, מוכן לשימוש, בעל יכולת הדבקה גבוהה ועמידות בטמפרטורות גבוהות במיוחד של עד 315°C. מוצר זה מיועד לשימושים ויישומים רבים, ובייחוד עבור מוצרים החשופים לטמפרטורות גבוהות, ביניהם הדבקה ואיטום של מערכות חימום, בידוד חשמלי ועבודות איטום מיוחדות המתבצעות בשטח. RTV106 מצטלב לגומי סיליקוני קשיח, עמיד וגמיש בטמפרטורת החדר תוך חשיפה ללחות ומסופק ברמת סמיכות של משחה בצבע אדום, עובדה המאפשרת את יישומו על משטחים אופקיים, אנכיים ואף על תקרות וחיפויים עיליים (low sag or slump). מוצר זה מיושם על מגוון רחב של סוגי משטחים נקיים (ללא כל צורך ביישום שכבת יסוד) העשויים, בין היתר, מתכת, זכוכית, קרמיקה, גומי סיליקוני וחומרים פלסטיים קשיחים.

RTV162 White – Tube (90 gr.) 

RTV162 הינו חומר איטום ייחודי חד-רכיבי אנטי-קורוזיבי מוכן לשימוש, בעל יכולות הדבקה ויישום גבוהות המצטלב לגומי סיליקוני קשיח וגמיש בטמפרטורת החדר תוך חשיפה ללחות. מוצר זה מסופק כמשחה בצבע לבן וייעודי בעיקר לאפליקציות בתעשיית האלקטרוניקה. 

RTV108 Translucent – Tube (85 gr.) 

 RTV108 הינו גומי סיליקוני חד-רכיבי רב-תכליתי, מוכן לשימוש, בעל יכולת הדבקה גבוהה במיוחד ומיועד לשימושים ויישומים רבים, ביניהם הדבקה ואיטום כלליות, בידוד חשמלי ועבודות איטום בשטחמוצר זה מצטלב לגומי סיליקוני קשיח, עמיד וגמיש בטמפרטורת החדר תוך חשיפה ללחות ומסופק ברמת סמיכות של משחה שקופה למחצה, עובדה המאפשרת את יישומו על משטחים אופקיים, אנכיים ואף על תקרות וחיפויים עיליים (low sag or slump). RTV108 מיושם על מגוון רחב של סוגי משטחים נקיים (ללא כל צורך ביישום שכבת יסוד) העשויים, בין היתר, מתכת, זכוכית, קרמיקה, גומי סיליקוני וחומרים פלסטיים קשיחים. 

RTV560+DBT Red – Can Kit (457 gr.) 

RTV560 הינו תרכובת גומי סיליקוני דו-רכיבית בצבע אדום המתקשה בטמפרטורת החדר תוך חשיפה ללחות. המוצר קל ליישום ומאופיין בצמיגות נמוכה, תכונות חליצה מצוינות ויכולת הדבקה גבוהה באמצעות יישום שכבת יסוד (Primer). RTV560 שומר על תכונותיו האלסטיות בטווח רחב של טמפרטורות, כשלמעשה לסדרת מוצרים זו טווח טמפרטורות השימוש הרחב ביותר מבין כלל סוגי הסיליקון האלסטומריים המוצעים כיום. המוצר מיועד בעיקר ליישומים הדורשים כושר הדבקה גבוה בטמפרטורות גבוהות ונמוכות כאחד, ביניהם אינקפסולציה של סלילים, מחברים ורכיבים חשמליים שונים (potting and encapsulating of electrical coils and connectors), יישומי בידוד תרמי, ציפויי הגנה מיוחדים ועבודות איטום בשטח באופן חופשי או באמצעות תבניות ייעודיות (cast-in-place gaskets and molds). מוצר זה מסופק כמוצר מוכן לשימוש ומורכב משני רכיבים – תרכובת בסיסית ו-DBT (Dibutyl tin Dilaurate) המשמש כחומר צילוב ומותאם לרוב האפליקציות והיישומים. 

פרטים נוספים ומוצרים רבים אחרים זמינים באתר לרכישה אונליין: www.silicones.co.il

 

 

יתרונות המוצר

  • חומר חד-רכיבי

  • קל ליישום ושימוש

  • צילוב בטמפרטורת החדר

  • תכונות הדבקה גבוהות (Self adhesion) גם בהיעדר שכבת יסוד (Primer)

  • עמידות בטמפרטורות גבוהות

  • שומר על גמישות גם בטמפרטורות נמוכות

  • עמידות מעולה לתנאי מזג אוויר משתנים

  • עמידות גבוהה בפני אוזון וכימיקלים רבים

  • בעל תכונות בידוד חשמליות מצוינות

🔍 גומי סיליקוני RTV (Room Temperature Vulcanization)
🔍 גומי סיליקוני RTV (Room Temperature Vulcanization)
🔍 גומי סיליקוני RTV (Room Temperature Vulcanization)
🔍 גומי סיליקוני RTV (Room Temperature Vulcanization)

סדרת מוצרי הגומי הסיליקוני המובילה של חברת מומנטיב (Momentive).

מוצרים נוספים

מדריך הגנת הצומח